2015. július 1., szerda

Andris és a gyomorfájdalmak


Hónapokon át tartó kemény, stresszes időszak közepén jártam. A munkám sokat kivett belőlem, és vállalkozóként leginkább csak magamra számíthattam. Mikor esténként hazaértem, lányom megfürdetése és lefektetése után tovább folytattam a munkát.



A stressz kellemetlen tünetei – a fáradtság után – legelőször a gyomromban jelentkeztek. Nekem, aki annyira szeretek enni, alig volt étvágyam, a szokásos adagok felét tudtam csak elfogyasztani. Darabosnak éreztem a gyomromat. Nem tudtam, mitől lehet, és mit tehetnék ellene. Orvoshoz menni ilyenkor teljesen felesleges, tudtam, nekem kell kikúrálnom magamat.

Már épp egy több napon át tartandó diétára készülődtem lelkileg, amikor a feleségem hozott egy csomag ganodermás kávét egy rendezvényről. Néhány éve már volt egy rossz tapasztalatunk valami hasonló gyógygombás kávéval, úgyhogy kétkedve fogadtuk mindketten. Másnap reggel mégis megkóstoltuk, győzött a kíváncsiság. Néhány évente amúgy is illik újra megadni a lehetőséget a korábban nem kedvelt élelmiszereknek, változik ugyanis az ízlésünk folyamatosan. A kávé elfogyasztása kellemes meglepetés volt mindkettőnknek. Sőt, még meg sem ittam az egészet, 3 korty kávé után teljesen elmúltak a gyomorpanaszaim. Feleségemnek nem voltak hasonló problémái, ő azt jegyezte meg, hogy milyen kellemes, selymes a kávé. Azon viccelődtünk, hogy hogyan lehet egy kávéra azt mondani, hogy selymes, de mégis ez volt az első szó, ami eszünkbe jutott az ivása közben. Teljesen kikapcsolt, ellazított, szívesen kortyolgattuk volna még hosszú percekig, ha nem kellett volna szokás szerint rohanni a dolgunkra.


A gyomorproblémáim nem jöttek elő később! Csak a próbacsomag elfogyasztása után olvastuk el részletesebben a ganoderma gyógygomba pozitív hatásait. A gyomorra ható kedvező hatásait első helyen említik. Bár máig sem tudom, pontosan mi volt a bajom és azt mi okozta, nagy lelkesedéssel vásároltuk meg első doboz saját Cream Coffee kávénkat, hogy tovább élvezhessük finom ízét, és hacsak lehet, ne jöhessen elő többé a kellemetlen gyomorfájás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése