2015. július 3., péntek

Szandra és a magas vérnyomás



   Világéletemben picit magas volt a vérnyomásom, de sosem foglalkoztam vele túl sokat. Tisztában voltam vele, hogy túlsúlyom az oka, és ha sikerül leadnom belőle, a vérnyomásom is alkalmazkodni fog.


Nem is mértem túl gyakran a vérnyomásom, addig, amíg terhességem 2. harmadában lelkiismeretes nőgyógyászom rám nem parancsolt, hogy vásároljak egy normális vérnyomásmérőt és jegyezzem le a naponta kétszer mért értékeket. Természetesen tudtam, hogy ez a saját érdekemben történik. A terhességi magas vérnyomás nagyon veszélyes az anyára és a babára nézve is.

Így a régi, csuklóra tehető változat helyett vásároltunk egy aranyos kis pumpás, félautomata vérnyomásmérőt, és elkezdtem naponta kétszer mérni az értékeket. Az első eredményt nem mindig fogadtam el, gyakran csak a második vagy a harmadik pumpálás után mutatott olyan értéket, amit már fel tudtam vállalni. J Így lettek 125 és 135 közötti szisztolikus értékek lejegyezve, rendszerint reggelenként alacsonyabbat, esténként picit magasabb számokat mért a készülék. A disztolikus eredményekkel nem foglalkoztam, az rendszerint a normális 80-as körüli értékeket mutatott.

Rendkívüli módon untam már az állandó vérnyomásmérést, így a harmadik trimeszterben már el-elmaradoztak a méricskélések. Csak kétszer tűnt fel két nagyon alacsony érték, amit a kórházban mértek nekem júniusban, egy 113/70-es, és egy 120/79-es. Akkor nagyon örültem neki, nem tudtam mitől lehet, de nem is foglalkoztam vele.

A május végi rendezvényről hozott első csomag ganodermás krémes kávé elfogyasztása után mindjárt rendeltünk is egy olyan próbacsomagot, amelyben többféle kávéfajtát is ki lehet próbálni. Ekkor kóstoltuk meg a feketekávét, a 3 az 1-ben fajtát és a filteres változatot is. Mindegyiket hasonlóan finomnak éreztük, de úgy döntöttünk, maradunk az eredetileg kapott, az ízlésünknek legjobban megfelelő Cream Coffee-nál, és abból rendeltünk egy egész dobozzal. És ha már így megrendeltük és el is kezdtük minden nap csak ezt inni, gondoltam, elolvasom, hogy a szakirodalom szerint milyen jótékony hatásai vannak a ganoderma gombának. A második helyen említették minden cikkben a vérnyomás stabilizálását. Mégpedig nagyon is okosan viselkedik ez a gyógygomba: akinek magas a vérnyomása (ez a gyakoribb), annak segít lejjebb vinni azt, akinek pedig alacsony, annak a normális szintre emeli fel.

Ekkor hirtelen eszembe jutott a két nagyon alacsonynak mért vérnyomásom, és gyorsan elfutottam a kórházi papírjaimhoz, hogy megnézzem a hozzá írt dátumokat. Kiderült, hogy az első értéket akkor mérték, amikor még a próbacsomagokat fogyasztottuk, a másodikat pedig akkor, amikor már a teljes dobozzal megrendelt krémes kávénkat ittuk.

Azt hiszem, hogy ennél nagyobb bizonyíték nem kell ahhoz, hogy a termék igazolja önmagát. Tudtam, hogy nem beszéltem be magamnak a jótékony hatásokat, hiszen később néztem utána, mint ahogyan a pozitív tünetek jelentkeztek. Engem teljesen meggyőzött a pecsétviaszgomba, és ez sokat segít abban, hogy másoknak is hitelesen mesélhessek róla.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése