2017. május 15., hétfő

Miért veszélyes a fogfehérítés?

       A legutóbbi, a ganodermás fogkrémről szóló bejegyzésem óta, is töretlenül használjuk a DXN fogkrémjét, mert hát bevált. A korábbi pici fogínyvérzésem azóta sem jött elő, kellemes, mentolos szájízem maradt utána, és a legfontosabb, hogy tudtam, semmi káros anyag nem került a számba, mert a Ganozhi ganodermás fogkrém kizárólag természetes összetevőkből áll. Így aztán eszemben sem volt sem lecserélni, sem utazáskor otthon hagyni, kizárólag ezt akartam használni.

Évtizedek óta küzdök viszont a sárga fogaimmal. Fiatal koromban kaptam orvosi kezelést is rá, két hétig kellett éjszakára bekennem a fogaimat egy zselés anyaggal, attól látványosan fehérebbek is lettek fogaim. És mellette gyengébbek is. Alig mertem rágni, úgy féltem, hogy kitörnek. Borzasztó érzés volt, mintha nem lenne fogzománcom. Érzékenyek is lettek tőle a fogaim, és nemsokára vissza is sárgultak rendesen. A zselé borzasztó sárgadinnye-íze pedig még mindig a számban van, pedig már vagy 20 év eltelt azóta.

Akkor el is ment a kedvem a fogfehérítés mindenfajta formájától, hiszen inkább maradjanak sárgák a fogaim, de legyenek erősek és egészségesek. Aztán kb. 1 hónapja találkoztam egy olyan fogkrémmel, amely fehérítő hatást hirdetett. Na, ilyenről még nem hallottam, gyorsan utánanéztem, hogy mennyire veszélyes a fogzománcra és a fogak erősségére, de mivel csak minimális kockázatról olvastam, ezért úgy döntöttem, adok neki egy esélyt. Kicsit sajnáltam, hogy félre kell tennem bevált ganodermás fogkrémemet, de pár hétig - gondoltam - nem lesz semmi baj.

Megkaptam és el is kezdtem használni a fogkrémet (márkanevet szándékosan nem említek). Alkalmanként jó sokáig, 5-10 percig kell vele fogat mosni, és az alatt az idő alatt - mint utóbb kiderült - jól meg lehet gyötörni a fogakat és a fogínyt is. Gyakorlatilag 2 nappal azután, hogy letettem a ganodermás fogkrémet, újra elkezdett vérezni a fogínyem. De nem ám csak egy picit, mint régen, hanem szó szerint folyt belőle a vér. A fehér fogkrém teljesen rózsaszínre változott és addig nem állt el a vérzés, amíg abba nem hagytam a fogmosást és jól ki nem öblítettem a számat.

Nem pont erre a hatásra számítottam. Öt nap után már ígértek látható fogfehérítő hatást, de az én fogínyem már 3 napig se bírta a kiképzést. Két napig hagytam, hogy folyjon a vér, aztán úgy döntöttem, visszavezetem a ganodermát a napi szájápolásba. A fehérítő fogkrém mellé egy kis ganodermás fogkrémet is nyomtam, hogy a fogfehérítés is működhessen, de a ganoderma is ki tudja fejteni jótékony hatását. 

Mit gondolsz, mi történt? Már az első (!!!) vegyes használatnál elmúlt a fogínyvérzésem, és azóta (kb. 1 hét telt el) sem jött elő újra. Azóta csak keverve használom a fogkrémeket. A fogfehérítő hatás még csak minimális szinten jelentkezik, de a fogaim legalább rendben vannak.
Köszönöm, Ganozhi és köszönöm, ganoderma!

Mi ebből a tanulság? Egészségre vágyunk, főleg akkor, ha betegek vagyunk, de félig-meddig tudatosan érezzük egészségesen is, hogy hosszú távú egészségünkbe is illendő lenne belefektetni. Így megveszünk 1-1 természetesebb terméket és látjuk, hogy nem történik semmi, vagyis egészségesek maradtunk. Néha észre se vesszük, hogy az adott gyógynövény milyen hatalmas szolgálatot tesz a testünknek. Lehet, hogy ennek az előnyeit nem most fogjuk megtapasztalni, hanem majd évtizedek múlva, de amit most is tehetünk, az a következő:

  • figyeljünk egészségünkre!
  • válasszuk a természetes összetevős termékeket, étrendkiegészítőket!
  • ne hagyjuk abba a szedésüket, miután nem észleltünk közvetlen pozitív hatást! Attól az a gyógynövény még kifejti jótékony hatását.


A választásban a DXN termékei jó segítséget nyújthatnak: 
Ganodermás fogkrém: http://fitokucko.dxn.hu/termekek#ganozhi-toothpaste
A ganodermáról bővebben: http://fitokucko.dxn.hu/ganoderma
További ganodermás termékek: http://fitokucko.dxn.hu/termekek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése