2016. május 15., vasárnap

Miért szeretem a DXN-t?

Aki már olvasgatta az írásaimat és képben van picit arról, hogy mit is csinálok, abban felmerülhetett, hogy miért pont DXN? Miért válaszd a DXN-t, miért ezeket a termékeket fogyaszd, és miért foglalkozz az üzletet is? Persze mindenkinek megvan a saját indoka a döntéseihez, amit a legteljesebb mértékben tiszteletben tartok. De hadd mondjam el ehhez néhány pontban azt, hogy én miért szeretem a DXN-t.


  • Imádom a termékeket és azok minőségét. A kávék finomak, az étrend-kiegészítők hatását pedig nap mint nap érzem magamon és családomon is.
  • Szeretem, hogy úgy is tudok dolgozni, hogy főállásban két pici gyermekkel vagyok itthon, a legtöbbször egyedül, segítség nélkül.
  • Örülök annak, hogy bár van bejáratott út, amely mentén dolgozhatunk, de mégis, én találhatom ki, hogy mit és hogyan szeretnék csinálni az üzletben.
  • Szeretem, hogy úgy működik, mint egy saját vállalkozás, én hozhatom a döntéseket, én állítom fel a stratégiát, viszont nincs kockázatom.
  • Szuper, hogy nem kell irodát, üzlethelyiséget vagy raktárt fenntartanom, nem kell készleteket beszereznem és felhalmoznom, mert ezt a központ megteszi helyettem.
  • Tetszik, hogy a törzsvásárlóim, ügyfeleim önkiszolgálóan működnek, ha valami termékre szükségük van, csak megrendelik maguknak az intraneten és másnap már élvezhetik is. Én minderről csak utólag értesülök, ahogy a bónuszomat látom növekedni.
  • Jó, hogy saját terméktapasztalataimról tudok beszámolni az embereknek, és nem kell őket olyan termékekre rábeszélni, amelyekről semmit nem tudok és soha nem is próbáltam őket.
  • Örülök, hogy sikerült magamban (és remélhetőleg hamarosan másokban is) minden negatív gondolatot eloszlatnom az MLM cégekkel kapcsolatban, amikor azt láttam, hogy a DXN milyen kiváló minőséget képvisel, és amely mögé szívesen beállok, ezt a minőséget örömmel képviselem.
  • Szeretem, hogy be tudom építeni a termékek használatát a hétköznapjaimba. Minden napot kávéval indítok, majd beveszem az étrend-kiegészítőimet, ganodermás fogkrémmel mosok fogat, ganodermás szappannal mosom a kezem rendszeresen, stb.
  • Na és a legfontosabbak: nincs 8-4-ig (vagy még tovább) tartó irodai munka, nincs főnök, aki kiszabja a teljesen felesleges tennivalókat, nincsenek üres órák, amikor nincs tennivaló az irodában, de mégis benn kell lenni és úgy kell tenni, mintha dolgoznék.
  • Nagy szerencse, hogy a fizetésemelést nem a kedvenceknek adják, akik jól kijönnek a főnökkel, és nem azt léptetik elő, aki ügyesen játssza, hogy mindent tud, de közben csak a szája jár: a „fizetésemelésemért” én dolgozom meg, minden egyes percben, amikor az üzlettel foglalkozom.
  • Havonta-kéthavonta kaphatok új motivációt DXN-es rendezvényeken, szakmai előadásokon vagy üzletépítő konferenciákon, amelyekre elmegyek, ha úgy van kedvem, és ha úgy érzem, rám fér egy kis ösztönzés. Egy-egy ilyen rendezvény után az ember újra szárnyakat kap!
  • Szeretek foglalkozni az emberekkel, akik csatlakoznak az üzlethez és hozzám. Szívesen segítek nekik, adok nekik tanácsot, megválaszolom a kérdéseiket, figyelemmel kísérem a fejlődésüket. Nincs szükség arra, hogy főnökösködjek felettük, mert mindenki a maga ura, de mindenki szívesen veszi a segítséget, a tanácsokat, az ösztönzéseket.
  • No de a személyes kedvencem, így zárásnak, hogy ha akarom, itthon vagyok egész nap és csak „pötyögök a gépen”, ki se kell mennem az utcára se, az üzlet mégis pörög, nap mint nap új törzsvásárlók regisztrálnak, akik közül sokan hamar rájönnek, hogy az üzlettel is szeretnének foglalkozni, és ehhez nekem nem is feltétlenül kell találkoznom velük.

Ha te is kedvet kaptál az üzletépítéshez, akkor olvasd el ezt az oldalt: http://fitokucko.dxn.hu/uzleti_lehetoseg

Amennyiben a fentiek meggyőztek és azonnal csatlakoznál is csapatunkhoz, azt itt tudod megtenni: http://fitokucko.dxn.hu/member_registration_private

Ha bármilyen kérdésed van hozzánk, akkor hívj minket vagy írj nekünk itt: http://fitokucko.blogspot.hu/p/kapcsolat.html


Ha szeretnél a termékekről bővebb információt kapni, ill. rendelni, akkor kattints ide: http://fitokucko.dxn.hu/termekek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése