2016. augusztus 18., csütörtök

Egész életemben bánnám, ha ezt kihagynám

Volt már olyan érzésed, hogy nem vagy a helyeden? Hogy csak tekersz a mókuskerékben, nappal után jön végre az éjszaka, munkanapok után alig várod a hétvégét, és nincs mi kilendítsen ebből a szörnyű ördögi körből?

Kell a folyamatos bevétel, ugye? Most jó fizetésért csinálsz valami unalmas és mindenféle kreativitást nélkülöző munkát, de ezt mégsem szívesen dobnád el a bizonytalan fizetésért, amelyet egy jobb munkával érhetnél el.

Bennem ezek a gondolatok kavarogtak, de abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy elmentem pár év gyesre, ahol kitörhettem a mókuskerékből, viszont folyamatosan azon agyaltam, mit tehetnék, hogy ne kelljen többet visszamennem oda dolgozni.

Saját vállalkozáson gondolkodtam, de kevésnek éreztem magam egyedül, 2 gyerek mellett, egy egész vállalkozásra, annak minden nyűgével és gondjával. Ekkor jött velem szembe a DXN. Ha hamarabb találkoztam volna vele, most már jóval előbb lennék, ugyanis ezt a főállásom mellett is nyugodtan csinálhattam volna.

Miért pont a DXN?

  1. Szuper egyszerűen elkezdhető, attól függően, hogy milyen anyagi helyzetben van, egy pici és egy picit nagyobb befektetéssel is beindítható. Az utóbbi (DSP kit) esetben gyorsabb előrehaladás várható. Én mivel már gyesen voltam, és ott viszonylag kevés pénzből gazdálkodtam, így a kisebb befektetéssel kezdtem, és jelentem, így is jól haladok.
  2. A termék mindent visz! Ha nem lenne az üzlet, akkor is fogyasztanám a terméket, mert az önmagában bizonyít! Egészséges kávé? Igen! Szuper hatékony étrendkiegészítők? Végre valami, ami tényleg hat! Ganodermás kozmetikumok? Sima, finom bőr? Hát ki ne szeretne jól kinézni? Akarom ezeket a termékeket, nekem és a családomnak is, most!
  3. Kapok egy webáruházat tök ingyen, ami már mindennel fel van szerelve, de a csomagok összerakását, kiküldését, a megrendelések összegyűjtését és a mindezzel járó macerát még véletlenül sem nekem kell intézni! Tök jó, több időm marad a gyerekekre… vagy magamra :). Én csak „reklámozom” a webáruházat itt-ott.
  4. A termékeket 20-25%-kal olcsóbban kapom, mint a nagyközönség, de ez még nem minden! Mostanában a havi vásárlásom kb. 30%-át visszakapom jutalékként. Gyakorlatilag ingyen kapom a termékeket, mert egyik részét a jutalékból fizetem, a másik részét pedig eladom az érdeklődőimnek. És ez még csak a kezdet!
  5. Hetente új hasznos és hatékony képzési anyag kerül fel az intranetbe, ahol már most annyi videó várakozik, hogy mostantól 3 hétig folyamatosan nézhetném, hogy végezzek velük :).
  6. Nem is annyira sok idő múlva várom az első passzív jövedelmemet az üzletből, azaz azt a pénzt, amiért nem dolgoztam meg direkt módon. És EZ az igazi kitörés a mókuskerékből!
Nem vagyok egy MLM párti, sőt, több MLM üzletben megjártam már. Több sikertelen kísérlet után rájöttem, hogy az MLM nem nekem való…. aztán nemrég rájöttem, hogy a DXN nagyon is nekem való! És a legfőbb oka ennek a termék!

Én 100%-ig egészség-párti vagyok! Utálom a betegségeket, utálom a gyógyszereket, a kórházat, sem magam, sem a szeretteimet nem akarom kiszolgáltatott állapotban látni soha! Erre a legjobb megoldás, ha megelőzöm a betegségeket. Ehhez mindössze annyit kell tennem, hogy beszerzem magamnak és a családomnak a DXN ganodermás termékeit. És ha már lehet, akkor olcsóbban. És ha már azt is lehet, akkor még jutalékot is akarok utánuk.

Ennyi a recept. És te mit gondolsz? Ugye, így milyen könnyű a döntés? Vágj bele itt!


Magad is kipróbálnád előbb a termékeket? Kattints ide több infoért!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése